přepážky za ni. Tento vůz stojí na středním rozvoru mm, má nízkou verzi střechy a přední náhon spojený s naftovým agregátem Duratorq TDCi o výkonu kW k a točivém momentu Nm. Hraníme a mohutníme Možná se může zdát, že u dodávek není co měnit a že jejich design zůstává stále stejný a zaměřený hlavně na praktičnost. To je sice pravda, ale i tak se najde prostor k tomu, aby se jednotlivé generace užitkových vozů lišily. Nová generace přinesla řadu změn. Tou nejzásadnější je kompletní přepracování přídě vozu. Oblé tvary krátké a příkré kapoty již nepřechází plynule do oblého nárazníku, ale příď je mírně řečeno useknutá. Nyní ji dominuje velká mřížka chladiče a také mohutné přední světlomety. Právě nový design přídě se stal velmi diskutovaným a to i z důvodu, že konkurence dodávku půjčovnou Křeslicích přišla s velmi podobným designem. Je to jen náhoda, že jsou si jednotlivé generace konkurentů tak podobni O tom, že nový Transit přinesl Praha 22 řadu příjemných zlepšení hovoří i fakt, že v předním nárazníku jsou nyní integrovány šlapky, díky nimž se můžete lépe dostat k Kateřinky přednímu oknu, když jej potřebujete umýt. Na druhé straně vozu dostal Transit do výbavy prodlouženou podlahu, díky které se vám budou lépe nakládat těžší předměty. Integrované parkovací senzory jsou pro začátečníky téměř nezbytné. Profil vozu zůstal zcela jasný a půjčovna dodávek Křeslice v duchu užitkových vozů. Námi testovaný vůz s nízkou střechou a prosklením u druhé řady sedadel vypadal velmi dobře. Zatmavená okna a
také začerněná plechová část v zadu na bocích vozu působí spíše jako mini bus. Jednoduchost užitkových vozů spočívá i v tom, že půjčovna dodávek Křeslice vše je podřízeno maximální praktičnosti. Zcela rovná záď vozu je pak doslova nezbytná. Na rozdíl od skříňových verzí není Kombi Van Jižní Město vybaven dvou křídlovými dveřmi, ale velkými, vzhůru výklopnými, dveřmi. Vzhledové evoluce nové generace se tedy v součtu zaměřily Křeslicemi půjčoven dodávkami hlavně na přední část, která je proti minulé generaci zcela odlišná. Jiné jsou i dveře a přední boční okna, ovšem tím větší změny končí a u lehkých užitkových vozů to ani jinak nejde. Každopádně nový vzhled vozů, dle mého názoru, Transitu sluší více, než u minulé generace. Rovná a velká příď působí velmi mohutně a na pohled budí tak trochu respekt. Skutečný pokrok Interiér užitkových vozů a hlavně pracoviště řidiče je často místem, kde se tráví dlouhé hodiny při rozvozu zboží, nebo převozu nákladů. Ještě v nedávné Opatov době byl komfort velmi nízký, design zcela strohý a zpracování odpovídalo účelu. S novou generaci Transitu však přišly radikální změny. Zcela nová palubní deska přinesla do této třídy vzhled, který se velmi blíží osobním vozům. Stále je zde patrná jednoduchost a také materiály nejsou z měkčených, ale z velmi odolných plastů, ovšem vizuálně působí velmi dobře. Testovaná verze byla příplatkově křeslická pražská cvičení pro těhulky