při sklopených sedadlech je to již litrů. Peugeot Partner Tepee Outdoor Peugeot Partner Tepee krabicový vzhled je velmi praktický foto dodávku půjčovnou Uhříněvsi NovinkyMartin Žemlička Kufr by měl stačit všem Přístupnost kufru je velmi dobrá, dveře jsou široké, otevírají se ve velkém úhlu a nákladová hrana je umístěna nízko. Rodiny se dvěma kočárky nebo drobní živnostníci musí v duchu zaplesat, protože v tomto autě byste nedostatkem prostoru opravdu trpět neměli. Sedadla lze zcela vyjmout, pak je z Partnera nefalšovaná malá dodávka. Praktické jsou také dodávek půjčení Uhříněvsí nejrůznější přihrádky, kterých je v Partneru spousta. Vzadu najdete dva vnitřní nosiče s nosností kilogramů dají se na nich převážet delší předměty, třeba lyže. Peugeot Partner Tepee Outdoor Velký zavazadlový prostor lze ještě zvětšit sklopením zadních sedaček nebo Praha 22 jejich vyjmutím. foto NovinkyMartin Žemlička Interiér nabídne solidní dílenské zpracování i výběr materiálů sedačky jsou měkké a prostorově dostatečně dimenzované. Tři diesely, dva benzínové agregáty Pětice motorizací určitě vyhoví požadavkům všech zákazníků. Otestovali jsme prostřední z trojce turbodieselů, které se nabízejí s výkony a koní. Motor HDI je v případě koňové verze spojen s pětistupňovou manuální převodovkou. Motor je kultivovaný, přiměřeně tichý a má solidní pružnost jeho Nm točivého momentu je dostupných už v nízkých otáčkách. Papírově motor neohromí, stovku zvládne za vteřin a dech mu dojde už při kilometrech za hodinu. Jak Praha 15
již ale bylo řečeno, síla v nízkých a středních otáčkách nabízí vcelku solidní dynamiku. Zázraky ale nečekejte. Spotřeba paliva se v reálných podmínkách pohybuje mezi šesti a osmi litry nafty. Mimo město se při troše snahy dá dostat k hranici šesti litrů. Pětistupňová Uhříněvsi půjčovny dodávky převodovka mnoho chvály nezaslouží rozbředlé řazení má velké vůle a neumožňuje rychlou změnu převodových stupňů. Peugeot Partner Jižní Město Teepe Dílenské zpracování i výběr materiálů Partneru ostudu neudělají. foto Novinkymaž Měkký podvozek se naklání Podvozek nabízí Kateřinky cestujícím dostatek komfortu a jeho snažení zhatí až vysloveně rozbitá silnice, kdy filtrování nerovností není úplně ideální. Měkké nastavení podvozku přináší problém při razantnější jízdě, kdy se auto rozhoupe. Celkově lze říci, že oproti předchozí generaci udělal Peugeot Partner velký pokrok osobní verze velmi dobře maskuje svůj dodávkářský původ. Stále to není plnohodnotné mini MPV, ale vyzdvihnout musíme skvělou prostornost a praktičnost. Převodovka je nepřesná, podvozek má tendenci k náklonům aerodynamický hluk při vyšších rychlostech by měl být nižší. Navíc základní cena je docela vysoká, ale akční ceny zlevňují Partnera HDI k z původních korun na snesitelných korun.FrancouzskýRenault uvedl na jaře na český trh dodávku Kangoo přestavěnou na čtyřmístné auto s trojemi dveřmi a