srovnání s nissanáckým dvouapůllitrem YDDDTi, který však nemá s touto nic společného, snad kromě základního objemu. Jedná se o agregát GU, jenž je odvozen od dCi GT, známé třeba z VelSatisu či Espacu IV. A zatímco v uvedených modelech mu občas selže jen krátký ozubený řemen, v často přetěžovaném traficu to občas vzdají i pomocná ozubená kola rozvodů. Renault TrafficRenault Traffic Známy jsou dokonce Eden případy, kdy úlomky zubů pronikly do mazací soustavy a svoji pouť skončily až v čističi, jehož ventily následně ucpaly Jaký vybrat motor Doporučujeme dCi nebo kW. Od modernizace v roce je nabízen relativně spolehlivý dvoulitr, spojený rovněž se spolehlivou převodovkou. Sice jsou Flora známy případy, kdy se dCi zadřelo, ale to bylo jen u vozů zkraje produkce. Neberte dCi nebo kW. Známá dCi FQ je problematickým agregátem s půjčit dodávka Eden kolabujícími turbodmychadly, zanesenými EGR ventily a vrtošivým Common Railem, jímž je tady Bosch CP. Korunu tomu nasazuje převodovka PK s nízkou životností hřídelových ložisek. Mor jménem PK Až do modernizace v roce bývala častým důvodem k neplánované odstávce rovněž převodovka PK. Aby se dobře vešla i mezi úzké podběhy některých modelů, rozhodl se výrobce pro tříhřídelovou koncepci. Samotné půjčovna dodávek Eden hřídele jsou uloženy jednak ve valivých a jednak v jehlových ložiskách. Právě ty druhé jmenované životností zrovna nevynikají. Pokud u Renaultu Trafic něco hučí na neutrál po uvolnění spojky, raději takový vůz ani nekupujte. Přesto, specializované firmy dokážou PK srovnat
za vcelku rozumných korun. Náprava přišla ve zmíněném roce v rámci obvyklé modernizace. V něm byla PK nahrazena novou skříní PF. Ta je půjčovna dodávek Eden odvozena od PK, která nahradila PK v osobních Renaultech současně s příchodem nového motoru dCi. Ten je od modernizace k dispozici také v traficu, a to ve verzích se a kW. Kromě Common Railu Bosch s piezovstřikovači stojí za zmínku vodou chlazené turbodmychadlo, které dalo nadobro sbohem časům, kdy nadměrně kouřící Renaulty s motorem hnaným do vysokých otáček patřily ke koloritu odstavných pruhů dálnic. Želivského Tady je již turbodmychadlo zcela spolehlivé. Bohužel bez komplikací to zase není. U raných verzí se Renaultu nějak nedařilo najít ta správná ojniční ložiska. Laguna III po absolvování km testu je měla opotřebená jako jiné vozy po minimálně km. Takže se pár motorů zadřelo. Časté závady Opotřebená ložiska turbodmychadla Motor dCi, hrozí nasátí nahromaděného oleje v intercooleru motorem a následný kolaps rozvodů přetočení motoru Závady Common Railu Hlavně u dCi, unavené vstřikovače, opotřebené podávací čerpadlo, jež je součástí půjčovny dodávky Edenu vysokotlakého, řídicí ventily Bosch CP. Zanesený ERG ventil Motor dCi, je nezbytně nutné měnit jej s turbodmychadlem. Jinak ho jím propouštěné mastné úsady budou zalepovat pořád dokola. Závady převodovek PK Do roku motor dCi, opotřebená hřídelová ložiska. anglickou školkou nedaleko Prahy 10 Edenu