patníků či obrubníků není žádný problém. V Transitu se mi však zrcátka líbila o něco víc, byla o malý kousek přehlednější. Couvání v naší verzi doplňovalo náklaďácké pípání při zařazené zpátečce. To je praktické přeci jen jde už o docela velkou dodávku, díky parkovacím senzorům se navíc lépe vejdete do mezírek ve městech, když je potřeba zaparkovat podélně. Vyjíždění z řady půjčovna dodávek Olšany pak ulehčí velký rejd, na dodávku se čtyřmetrovým rozvorem sympatických m stopový průměr otáčení. obrázek x Řízení je typicky Olšany dodávkovité, žádnou zpětnou vazbu nelze čekat a ani citlivost se s osobními auty příliš srovnávat nedá. Absence informací či rušivých sil, chcete li má za úkol jediné zbytečně neunavovat řidiče. Při rychlostech nad kmh které nejsou ani pro středně naložené Ducato problém ve volantu však ztrácíte jistotu a na poryvy větru jste nuceni reagovat se zpožděním. Mimochodem, na dálnici by se velmi hodil Flora tempomat. Pozice za volantem je pohodlná a přirozená, jen škoda, že řidiči budou hodiny a hodiny držet v dlaních plast a ne kůži. Kdo má velké nohy, pozor při šlapání na spojku na dosah od pedálu je nekrytá spojovací tyč řízení. Tlumení nerovností je u dodávky problém, zadní tuhá náprava s listovými pery na velkých dírách ráda rázuje a to se pak otřásá celá skříň. To lze Ducatu prominout, ale vrzání půjčovnám dodávkách Olšany a rezonance plastů obkládajících menší přední okno je prostě otravná. obrázek x Sedadla jsou dostatečně velká a docela pohodlná,
nenabízejí sice žádné boční vedení, jízda na nich však není posezením na tvrdé trestné lavici. Opravdu se s nimi dá docela dobře dodávku půjčovnou Olšan žít. Líbí se mi velký počet odkládacích prostor či věšáčky na bundu v rozích kabiny, horší je to s chybějícím kosmetickým zrcátkem. V Ducatu asi nikdo kvalitu make upu před jednáním s obchodním partnerem řešit nebude, ale i řidič by se rád třeba před návštěvou restaurace trochu upravil. A ještě tři postřehy z kabiny na závěr odstavce přístroje jsou velmi pěkně čitelné a přehledné, Želivského skládací klíč se odmítal složit auto mělo najeto tisíc km a když zatáhnete páku ruční brzdy, dávejte si pozor při vystupování. Páka je totiž umístěna vlevo pod sedadlem a ráda chytá nohavice delších kráťasů. reklama Prostor nadevše Nechme nohavice nohavicemi, hlavní je u dodávky prostor, který dokáže zákazníkovi nabídnout. V našem případě šlo o metrů krychlových. V zavazadlovém prostoru je úchytů pro dobré upevnění nákladu, v případě lehčího materiálu můžete s opatrností využít i díry v nosnících, čímž celkový počet závratně roste na mnoho desítek. obrázek x Šířka nákladového prostoru je mm, mezi podběhy pak zbývá hodně dobrých mm. Díky délce Olšany půjčovnami dodávkou nákladového prostoru mm se tak za sebe pohodlně vejdou čtyři europalety na šířku. Jejich nakládku ulehčují velké a lehce otevíratelné poradenství účetními nejblíže Prahy 3 Olšan