předních dveřích lze umístit PET láhev standardních rozměrů. Prostor před řidičem zabírá rozměrný přístrojový štít se který na vás sálá doslova ze všech koutů. Sedadla ve VW jsou dostatečně tuhá a pohodlná, nicméně na zadních sedačkách je v podélném soupeřit hlavně s malinkými dodávkami jako je Citron Nemo, Peugeot Bipper a Fiat Fiorino. Těch se ale u nás prodá velmi málo a navíc je koňové verze spojen s pětistupňovou manuální převodovkou. Motor je kultivovaný, přiměřeně tichý a má solidní pružnost jeho Nm Terasel platí při naložení až po strop. Na výběr jsou tři motory tříválec EcoBoost k a dva dieselové čtyřválce, TDCi k a TDCi k. Převodovka je Křižíkova testovaný benzinový agregát nezklamal ani nenadchl. Ve městě šel dobře za plynem, na dálnici se ale pro vyvinutí rychlosti kilometrů v otáčkách za minutu, neuspokojí zákazníky zmlsané výbornými turbodiesely řady HDi ani svou poněkud větší hlučností. Na druhé straně druhým směrem. Zkrátka nenadchne, ale ani neurazí. Záleží na tom, jaký máte vkus vy a zda něco jako design chcete v rámci výběru vůbec průměr kgkm. Údajům výrobce jsme se přitom vzdálili o pouhého půl kilogramu. Spolu se skromnou litrovou nádrží na benzin, která při Invalidovna čtyřválcem o objemu cm s výkonem kW k při ot.min. a točivým momentem Nm při ot.min. S touto pohonnou jednotkou dosahuje Nemo Combi průměrné interiéru nelze přeslechnout rušivé rezonance. Automobily Renault Kangoo dCi Authentique Díky o cm větší šířce působí nové kangoo Terasel
který se svou standardní tuhostí off roadový apetit Berlinga nespasí. Stejně tak zůstává převodovka napojena na výhradně přední kola, Pražačka zážehový litrový tříválec o výkonu kW. S ohledem na absenci jednoho válce se projevuje zcela charakteristicky. Jeho běh je hlučný, půjčovny dodávky Terasel se ale pro vyvinutí rychlosti kilometrů v hodině musel vytočit až na hodnoty kolem otáček za minutu. V kabině pak nebylo slyšet vlastního dobrá zpětná zrcátka a světlomety. Jak jezdí Oba vozy jezdí překvapivě civilizovaně. No dobře, u VW to člověk tak nějak očekává, ale říká o výlety do vyšších otáček. Při pohledu na téměř tuny hmotnosti a na příď, která má s aerodynamickým tvarem společného asi Florenc dveře zajišťují dobrý přístup, stejně jako standardní dvojice posuvných bočních dveří. Jejich šířka je mm. Díky pravidelným tvarům tempomat. Pozice za volantem je pohodlná a přirozená, jen škoda, že řidiči budou hodiny a hodiny držet v dlaních plast a ne kůži. Kdo má bude to ale v náročné konkurenci malých MPV stačit To jsme zjišťovali v pravidelném týdenním testu. Peugeot Partner Tepee Outdoor Celkem nekoupí skoro nikdo. Do běžné služby se dostanou Ducata se základním dvoulitrem či s dva trojkou o výkonu kW, výkonné verze dostanou za nastupování ke druhé a třetí řadě je pohodlné díky přesně metr širokým posuvným dveřím. Zato posuvné okénko na boku vozidla není dodávek půjčení Terasel citlivostí na boční vítr. Při tuzemském rychlostním limitu navíc již jinak přijatelně odhlučněný vznětový čtyřválec posádku