dodávka, ani Caddy Edition se nechytá. obrázek x ické řešení Skříň o rozměrech xx mm má standardně zadní křídlové dveře, přístupnost ložného prostoru zlepšovaly u zkoušeného exempláře posuvné boční dveře na levé i pravé straně Kč. Přepravní kapacita Pražačka bude drtivé většině uživatelů stačit, ale například Fiat Doblo se může chlubit ještě litry navíc. Chování vozu ovlivňuje velmi měkký podvozek, což v tomto případě považujeme za klad. Závodit s Partnerem je nesmysl a úmorné drncání, tak typické pro větší Invalidovna dodávky, se podařilo úspěšně potlačit. Když si živnostník připlatí Kč za klimatizaci, může relativně pohodlně cestovat na delší vzdálenosti i v létě.je lze s trochou nadsázky označit za polohovatelná. Jde li o samotný design, není nijak vyzývavý, zcela určitě jej však lze označit za líbivý. Zvláštností je pak pohyb kapličky s kontrolními ukazateli spolu se sloupkem volantu při jeho výškovém půjčovna dodávek Pražačka nastavení. Justy je jednoznačně přeborníkem na poli odkládacích ploch, zvláště vpředu. Je zde několik přihrádek i uzavíratelných půjčovna dodávek Pražačka schránek pro nejrůznější drobnosti. Kapsy ve dveřích sice nejsou velké, kelímek nebo malou láhev s pitím však lze uložit do držáku v obložení dveří. Dané velikosti vozu odpovídá i objem zavazadelníku, jenž dosahuje litrů, resp. litrů při sklopených zadních sedadlech. To není mnoho, ale ani málo. S ohledem na dojezdové rezervní kolo bychom ale čekali o něco lepší parametry. Obvyklá technika Vůz odpovídá
zvyklostem v segmentu Maličká palcová kola šíře pouhých cm neposkytují vozu nijak mimořádnou základnu pro filtrování nerovností povrchu vozovky. Bombasticky pak působí nabídkový list, který uvádí, že zadní náprava je víceprvková. Jistě nabízí prvků několik, obecně se Palmovka však tomuto řešení říká kliková náprava s vlečenými rameny spojenými torzní příčkou. Ne, že by byla v tomto a dokonce i vyšších masážní u Prahy 3 Pražačky