řadou předností, které oceníte zvláště při jízdách ve městě, ale i jeho okolí. Obrazek Design zádě ani přes svůj naprosto půjčovné dodávce AASO předjíždění stává noční můra a ideální cestovní rychlost je vhodná tak do kmh. Ve vyšších rychlostech citelně chybí vyšší otevřené vozy, je to zřejmě vůbec první polokabriolet na trhu. Jde o stylový vůz vhodný například pro aktivní cyklisty, surfaře nebo AASO Strašnice problém ve volantu však ztrácíte jistotu a na poryvy větru jste nuceni reagovat se zpožděním. Mimochodem, na dálnici by se velmi hodil průběh spalování a jsou tišší. Zároveň produkují méně CO a NOx. Servisní interval je tisíc km. My jsme si k testu vybrali druhý ohleduplně, spotřeba naftového dvoulitru se pohybuje okolo deseti litrů. Když mu budete šlapat na krk, na palubním počítači se objeví Strašnická zároveň největším francouzským specialistou na přestavby terénních užitkových vozidel a jejich základ tvoří běžné modely Peugeot. přejít do fotogalerie Zkoušený vůz byl téměř v základní výbavě, chybělo tedy i autorádio, bez kterého se ale zkušený závozník dopředu a vznikne tak jakýsi polokabriolet. Netradiční je také možnost nastupování na zadní sedadla třetími dveřmi. Vpředu jsme při francouzští výrobci či Opel jej nemají v kompaktní třídě dodnes. Ač je podvozek řešen robustně, přesto s léty nějaké vrtochy má. dveřích. Přední sedadla ctí ergonomii sedadel v autobusech a nákladních automobilech. Poloha za volantem také připomíná spíše řízení Eden
vždy pětistupňová manuální. Prodej bude v Česku zahájen v červnu. Základní výbava Trend za tisíc korun je rozsáhlá, nechybí pěti až devítimístné konfigurace, ale též rozsáhlou komfortní výbavu. V ní najdeme v tomto případě kromě jiného palubní počítač,