neomezovaly nákladní prostor. U užitkového provedení činí jeho objem m. Zároveň toto umístění zvyšuje tuhost karoserie automobilu. Nissan e NV se začne prodávat v červnu, přičemž o výrobu se postará továrna v Barceloně, kde se vyrábí i běžné varianty NV. V nabídce bude Zdiměřice užitková a pětimístná osobní verze ve dvou stupních výbavy. S vývojem automobilu pomáhaly i společnosti, které by jej mohly v budoucnu používat například FedEx, Coca Cola, DHL nebo IKEA. Automobil zacílí především na firmy, lákat chce ale také početné rodiny.Nissan chce pronájem dodávek Zlatníkům přesvědčit fleetaře, aby používali elektrické e NV komentářů Přidat názor Nissan chce přesvědčit fleetaře, aby používali elektrické půjčovny dodávky Zlatníků e NV Zobrazit fotogalerii Autocz Like Nissan své elektrické dodávce e NV očividně věří. Chce totiž donutit fleetové manažery firem v Evropě, aby se zřekli naftových motorů a dali přednost elektřině. Hlavním důvodem, proč by firmy měly začít pořizovat elektrickou dodávku Nissan místo naftových konkurentů, jsou nízké provozní náklady a lepší ovladatelnost vozu s nízkým těžištěm, říká Thomas Ebeling, hlavní manažer pro produktovou strategii a plánování. Navíc má v porovnání se spalovacími variantami model NV lepší akceleraci v nízkých rychlostech díky kW elektromotoru. Vozidlo však na jedno nabití ujede pouze km a má maximální rychlost kmh. Automobil má širší rozchod kol a lepší jízdní vlastnosti než verze se spalovacím motorem, náklady na provoz pak jsou o nižší. Ebeling ještě dodává, že dle Kocanda
jeho mínění je e NV lepší produkt než jiná vozidla na trhu. Otázkou ovšem zůstává, jestli udávaný dojezd nebude pro zákazníky limitní, stejně jako delší doba nabíjení. Plán Nissanu je tak velmi ambiciózní.Renault Kangoo Z.E. se jako první lehký užitkový elektromobil může pochlubit titulem International Van of the Year. Renault Kangoo Z.E. je poháněn elektromotorem, který dosahuje největšího půjčovna dodávek Zlatníky výkonu kW k a točivého momentu Nm. Ten napájejí lithium iontové baterie s kapacitou kWh. Na jedno nabití dodávka ujede takřka km, z na kmh akceleruje za s a dosáhne maximální rychlosti kmh. Převodovka má jeden přímý stupeň, není tedy třeba řadit, což usnadňuje ovládání. Baterie umístěné pod podlahou nezasahují do prostoru pro náklad ani pro posádku. Elektrické Kangoo tak disponuje nákladovým prostorem o Hrnčíře objemu až metru krychlového resp. až m u prodloužené verze Maxi. Zástavba baterií neovlivňuje užitečnou nosnost. Ta je u všech elektrických verzí Kangoo Z.E., Kangoo Maxi Z.E. ve všech provedeních včetně osobních kilogramů. To je v podstatě stejná hodnota jako u montessori školek nedaleko Prahy západ Zlatníků