všech místech na rozdávání, nejvíce však pochopitelně pro hlavu, Michaela Jordana byste ale stejně měli posadit raději dopředu, nebo dozadu doprostřed. Nad hlavami cestujících vzadu se totiž nacházejí velmi praktické uzavíratelné odkládací prostory. Místo nad hlavou je ale efektivně využito i vpředu, kde je nad rámem čelního skla taktéž odkládací polička, což bohatě vynahrazuje chybějící zavíratelný box před spolujezdcem. U zadní lavice je možné položit jedno, i obě části opěradla, sklopit však lze pouze všechna tři sedadla dohromady, Kocanda takže jsme si vyzkoušeli, že převézt nesložené horské kolo a tři pasažéry je už docela problém. Variabilitu interiéru také trochu omezuje umístění rezervy v zavazadlovém prostoru. reklama Řazení s pákou pětistupňové mechanické převodovky patří v této kategorii k těm přesnějším, a ani jednotlivé dráhy nejsou moc dlouhé. Přístrojová deska působila stylově, i když jednoduše, spartánskému pojetí Zdiměřice vozu bylo možné prominout i množství nezakrytých šroubů. Přestože ve většině případů přecházíme drnčení plastů mlčením, neboť může být obrazem chování řidičů ke konkrétnímu vozu a mnohdy skřípou i automobily za tři miliony, u Kangoo to nelze. Takový koncert jsme skutečně nezaznamenali už dlouho a na vině jsou nejspíš nejen časté vyjížďky novinářského vozu mimo zpevněné cesty, ale i opravdu Psárům dodávek půjčení tvrdé pérování. Potěšilo nás ale řízení Renaultu Kangoo, které patřilo mezi automobily SUV, které mívají v tomto ohledu větší či půjčovnám dodávkách Psáry
menší rezervy, rozhodně k těm lepším. Téměř sportovní odladění podvozku je u Kangoo velmi důležité, protože jinak by vůz s šířkou půjčovna dodávek Psáry mm a výškou mm nebyl zrovna stabilní. V praxi to znamená, že i tak se vůz docela nakláněl, ale stále v rozumných mezích, precizně však informoval o téměř každé nerovnosti na vozovce i mimo ni. Ovšem jízdní vlastnosti jsou naproti tomu až nečekaně dobré, Kangoo se ochotně Osnice vrhá do táhlých zatáček a projíždí je bez známek ztráty neutrálního chování, nestačí pouze na ostré zákruty a serpentiny, kdy už se půjčovna dodávek Psáry dostavuje nedotáčivost, to vše ale na hranicích, které jsou na hony vzdáleny jízdnímu režimu, v jakém bude tenhle renault provozován nejčastěji. Nejpříjemnější je s ním tedy jízda rychlostmi, které nechávají policejní radary v klidu, a při nichž se celé osazenstvo