ovšem tentokrát zůstali u běžnější varianty posledně jsme testovali Caddy Maxi TDI, a tak dnes přirozeně padla volba na standardní rozvor a jiný motor. Tím je nejsilnější nabízený agregát, turbodiesel TDI se kW a Nm, který před dvěma lety přešel na vstřikování common Vrané půjčovnami dodávkou rail. Parametrům motoru se přibližuje jen duo Fiat DoblóOpel Combo, jejichž dvoulitr dává kW a Nm. Ostatní konkurenti v segmentu kompaktních dodávek spoléhají na vznětové šestnáctistovky, které obsazují nižší výkonnostní sféry. Caddy slaví let a dostane nový motor První půjčovna dodávek Vraná nad Vltavou vůz jménem Volkswagen Caddy spatřil světlo světa v roce Na letošní rok proto připadá kulatý výročí a divize užitkových vozů se ho chystá samozřejmě náležitě oslavit. Speciální verze Edition dostane bohatou výbavu a designové úpravy dvoubarevná kola nebo černou Praha 16 střechu. Objednat je možné motory od kW, novinkou určenou jen pro tuto edici a výbavu Highline bude TDI o výkonu kW motor dodávaný standardně Lahovičky s převodovkou DSG je nejsilnějším a nejrychlejším pohonem v historii Caddyho, stojí od tisíc Kč. Dvoulitr platí za motor pro náročné, sice se jen tak neutahá a jako jediný z motorů v Caddy má standardně šestistupňovou převodovku, příplatek proti TDI ale činí rovných tisíc korun včetně DPH. Testovaný vůz můžeme označit za živnostníkův sen, který ovšem má svou cenu účet za něj je tisíc s DPH. Touran se stejným motorem a podobnou výbavou vyjde přece jen o tisíc dráž. obrázek x reklama Není příliš známým faktem, že se Caddy
společně s Transporterem vyrábí v polské Poznani bývalá továrna Tarpan. To má nepochybně přinést úsporu výrobních nákladů, stejně pronájem dodávek Vraného jako třeba tvrdý plast, který tvoří palubní desku. Ve světě dodávek ale jde vlastně o standard. Tak kde tedy Volkswagen bere základ pro sebevědomé ceny Stačí krátká jízda a je to jasné odhlučnění kabiny, komfort tlumení i ovladatelnost připomínají spíš trošičku horší hatchback než skříňovou dodávku. Reakce na řízení jsou přirozeně plynulé, zvolený směr auto drží i při rychlejším tempu. Praha 12 Nezatížená zadní náprava na velkých nerovnostech sice občas poskočí, stačí ale přidat trochu nákladu a Caddy získá jistotu. obrázek x Barrandov Pocit osobního auta ovšem Caddy stoprocentně nenavodí, protože geometricky sochaný tvar kabiny nabízí nezvykle dobrý prostor i rozhled. To je samozřejmě společně s vynikající variabilitou hlavní předností daného modelu. Základem je snadný přístup od výbavy Trendline jsou standardem posuvné dveře na obou stranách, do nich lze ještě přiobjednat posuvná okna. Přístup do litrového zavazadelníku umožňují