nazvané Cross Caddy. Kompaktní dodávka dostala v desáté sezóně sadu slušivých ochranných plastů, aby doplnila řadu terénních Volkswagenů Cross up, CrossPolo, CrossGolf a CrossTouran. Od nich se ale drsný Caddy odlišuje jednou podstatnou vlastností může mít pohon Praha 16 všech kol, konkrétně s turbodieselem TDI o výkonu kW manuální převodovka nebo kW dvouspojkové DSG. Ve srovnání s běžným Caddy vyniknou černé ochranné plasty okolo celé karoserie, stříbrné nástavce nárazníků a lesklé lišty na prazích. Na přání se může Cross Caddy odlišit ještě více, zelená metalíza Vipern pochází ze sportovního modelu Scirocco, sedmnáctipalcová litá kola mají buď design Canyon Lahovičky testovaný vůz známý z Passatu Alltrack, nebo Budapest, který se dává i na CrossPolo. Komu nechybí odvaha, ten k zelenému laku zvolí i čalounění interiéru stejné barvy druhou možností je tmavý antracit, další specialitou jsou chromované ozdobné prvky v interiéru, které žádný jiný Caddy nemá. obrázek x Výbava Cross je o tisíc korun dražší než odpovídající Comfortline, za tento příplatek má navíc půjčovnami dodávkou Třebotovu vyhřívání předních sedadel, světelný a dešťový senzor, samostmívací zrcátko a zmíněná kola, naopak chybí výškově stavitelné půjčit dodávka Třebotově sedadlo řidiče a lepší autorádio RCD. Motor K pohonu verze Caddy Motion slouží turbodiesel TDI kW, který od roku nahradil oblíbený TDI PD kW. Ve vozech skupiny Volkswagen se nejslabší naftový dvoulitr objevuje jenom výjimečně např. ve Škodě Yeti nebo VW Tiguan. Bohužel,
protože díky snížení výkonu má příjemnější charakteristiku než jeho silnější varianty. To platí i při srovnání s turbodieselem TDI Ohrada kW respektive v Caddy s pohonem předních kol kW, dvoulitr se může spolehnout na svých Newtonmetrů navíc a výhody spojené s větším Třebotova pronájem dodávek zdvihovým objemem. obrázek x Právě díky větší mechanické dimenzaci působí kilowattový turbodiesel v reálných podmínkách přesvědčivě. Přímo na volnoběhu je slabý jako všechny TDI, turbodmychadlo ale nemusí dávat takový plnící tlak, a proto se motor v nízkých otáčkách rozeběhne zlehka a plynule velké karoserii a pohonu všech kol navzdory. Běžnou jízdu obslouží pásmo s nejvyšším točivým momentem N.m, dostupným od do min poté může TDI okamžitě nasadit k plnému výkonu. Pružnosti napomáhá také přítomnost půjčovna dodávek Třebotov šestistupňové manuální převodovky. Elektronické snížení výkonu, respektive maximální dávky paliva, má pozitivní dopad i na spotřebu. Caddy nemá problém vejít se do udávaných hodnot, průměr l na km je běžnou praxí, ani spotřeba ve městě není ve skutečnosti o mnoho vyšší. Na dálnici si Cross Caddy Motion řekne o l na km, při kmh točí na šestku min Navzdory relativně nízkému výkonu a vyšší Luka hmotnosti udrží do kopce tempo až kmh. obrázek x Jízda Jinde nevídaným unikátem je spojení mezinápravové spojky Haldex se zadní tuhou cvičením dětech Prahou západ Třebotovem