rozhodně ale nejde o vyspělé víceprvkové zavěšení. Z hlediska jízdních vlastností hrají zásadní roli vyšší karoserie i vysoký profil Praha 16 pneumatik. Vůz se v zatáčkách navzdory velmi slušnému rozchodu kol naklání, proti konkurentům však nabízí rozhodně jistější chování. Pokud jde o pohonnou jednotku, Justy sleduje opět zavedený trend ve třídě. Pod jeho kapotou se nachází zážehový litrový tříválec o výkonu kW. S ohledem na absenci jednoho válce se projevuje zcela charakteristicky. Jeho běh je hlučný, nepříliš kultivovaný a typický poměrně velkými vibracemi. To však není nedostatek konkrétního motoru, ale obecně všech tříválců. Zcela srovnatelné chování nabízí i tříválcová dvanáctistovka Škoda. Samotné výkonové parametry nejsou s ohledem na konstrukci i objem motoru nijak oslnivé. Výkon jistě není půjčovnám dodávkách Jíloviště malý, k jeho dosažení je však potřebné motor vyhnat až na otmin. Zásadní je ovšem nevelký točivý moment, a to N.m, který je k dispozici až při ot.min. S ohledem na to, že hlavní předností tříválců je dosažení maximálního točivého momentu při nízkých otáčkách, nelze použitý agregát považovat za nijak výjimečný. Například u litrového motoru Kii Picanto je maximum momentu dosaženo při ot.min, u půjčovna dodávek Jíloviště Hyundaie Atos Prime při ot.min, u Fabie HTP při ot.min. Pouze Chevrolet Spark v tomto ohledu exceluje, a sice hodnotou ot.min. Zkrátka tříválec Lahovičky Subaru Justy nijak zvlášť velkou pružností nevyniká. Nicméně je zde také otázka výkonu, kde Justy nabízí zcela jednoznačně nejvíce, a
z toho pramení i nejlepší zrychlení mezi zmiňovanými konkurenty. Zatímco Justy si vystačí s s, Picanto nebo Atos potřebují o resp. s více. cvičení pro děti u Prahy západ Jíloviště