pater. Tady bychom pro změnu sáhli po dvoulitrovém turbodieselu od Renaultu. Přidaná hodnota Qashqaie spočívá v možnosti pohonu všech kol. Tato vymoženost se ovšem dopřává pouze některým variantám za Kč, standardem u všech Qashqaiů je pohon předních kol. Zvýšená světlost dovoluje průjezd místy, kam se s běžným hatchbackem neradno vydávat. Zkoušený exemplář byl vybaven univerzálními pneumatikami, které Výhledy zhoršují chování měkčeji laděného podvozku na asfaltovém povrchu. Nepříliš potěšeni budou zadní cestující, jimž nezbývá moc místa pro nohy. Ani zavazadelník nepatří k největším. Zadní cestující nemají místa nazbyt. Resumé Proti gustu žádný dišputát Náš exkurz do světa automobilových kříženců potvrdil, že tradiční segmentace není přežitkem. Crossovery v dohledné době klasické hatchbacky, kombi, MPV či SUV určitě nenahradí. Z testované trojice se nám jako nejrozumnější alternativa jeví Seat Altea. Je to jen mírně zvýšené dodávku půjčovnou Tuchoměřice kombi, které postrádá vlastnosti minivanu. Ty naopak nepostrádá Roomster. Jeho význam však snižuje zbytečně vysoká cena. Vždyť půjčovnami dodávkou Tuchoměřic srovnatelný Renault Kangoo lze pořídit o Kč levněji a oblíbený Citroen Berlingo stojí o více než Kč méně. Nejrozporuplnější dojmy v nás vyvolal Nissan Qashqai. Jeho drsňácký kukuč může vzbudit sympatie, trochu vyšší posez bude konvenovat lidem s problémy pohybového Jenerálka aparátu. Jenže vnitřní prostornost zklame, v terénu nezvládne o moc víc než Škoda Octavia Scout a cena se usadila odvážně vysoko.
Zavazadelník má průměrný objem. Omezují ho podběhy zadních kol. Různorodé seskupení ukazuje, jak se konstruktéři perou s často protichůdnými nároky potenciálních zákazníků.Nejmenší model v nabídce Subaru s označením Justy je zpět. Jeho dodavatelem však již Červený vrch není Suzuki, ale pro nás sice málo známá, ale ve světě poměrně významná automobilka Daihatsu. Autor Kateřina LangerováFoto Nabídku půjčovna dodávek Tuchoměřice Subaru kromě vlastních a ojedinělých modelů s pohonem všech kol a motory boxer obohacuje již řadu let také malý hatchback Justy. Původní model z roku vzešel z vlastního vývoje a i jeho produkci si zajišťovala automobilka sama. Od roku však Subaru dalo přednost externím dodávkám, přičemž strategické partnerství bylo navázáno s automobilkou Suzuki. Pod jménem Justy se tak nejdříve nabízely Suzuki Swift, později praktický Ignis, jak jinak než s pohonem všech kol. Od letošního roku je ale vše jinak. Novým partnerem se stalo Daihatsu a v nabídce Subaru se poprvé objevil vůz s pohonem jedné nápravy. Původní řada Sirion od Daihatsu přitom existuje i ve verzi s trvalým pohonem x Petřiny realizovaným prostřednictvím viskózní spojky. Mezi Subaru Justy a Daihatsu Sirion neexistuje prakticky žádný rozdíl, vyjma předního nárazníku, v němž je realizována i nová maska s typickou chromovou lištou v duchu Subaru. Tím však odlišnosti končí. Protože automobilka Tuchoměřicích pronájem dodávek Daihatsu na našem trhu zastoupena není, je to ale jedno. Přístrojový panel je nápaditý a praktický. Justy zaujme řadou úložných míst. těhotenské cvičení nedaleko Prahy západ Tuchoměřic