podtrženo Přepravní kapacita je silnou stránkou vozu Hyundai Trajet, a to v obou variantách ať je upraven pro převoz cestujících, nebo nákladů. Od automobilu s dvoulitrovým motorem a hmotností téměř kg se nedá čekat nějaká mimořádná živost. A opravdu, úroveň půjčovna dodávek Jeneč zrychlení ve vás jen těžko probudí závodní instinkty, ale taky vás vyloženě nerozčaruje. Celkově se pohonná jednotka poměrně dobře Jenči půjčovné dodávce vyrovnává s přemísťováním masivního tělesa v prostoru, dokonce ani možnost instalace výkonnějšího šestiválcového motoru není Blatiny zbytečným přepychem. Obrazek Obrazek Demontovaná sedadla je nutno někde uskladnit, což může být pro řadu majitelů oříšek. Seznam kapitol Je nezbytné řadit Navenek působí charakteristika zážehového čtyřválcového motoru velmi vyrovnaně, bez zvláštního luxusu v nízkých otáčkách a mimořádného záběru ve vysokých. Při plném zatížení automobilu se ovšem projeví jistá dýchavičnost, což nás donutí častěji manipulovat s převodovkou. Její řazení sice nevyniká zvláštní přesností, ale zároveň ani nevyvolává v řidiči odpor. Spojka pracuje velmi jemně, ale není cítit moment spojení. Brzdy se nám příliš nelíbily vinou zvětšené vůle pedálu. Protože silnice byly hodně zasněžené, nemohli jsme plně odhalit možnosti ovládání vozu. Přesto jsme zjistili, že minivan Trajet se chová velmi dobře jak ve Praha 17 městě, tak i na cestách mimo město. Vůz nemá žádné zbytečné příčné nebo podélné výkyvy vysoké karoserie, a dokonce i ve velkých
rychlostech se stabilně a spolehlivě drží zadané trajektorie. Závadou je nedostatek přesnosti ovládání volantem a jeho nezřetelná reakce, půjčovnami dodávkou Jeneč což v zatáčkách s velkým poloměrem otáčení nutí neustále korigovat dráhu. Tyto nedostatky však nejsou nijak výrazné a nepříliš zkušený řidič je ani nezpozoruje. Za klidnou jízdu si automobil Hyundai Trajet zaslouží pochvalu. Má daleko do americké klátivosti a půjčovna dodávek Jeneč dostatečně měkce reaguje na nerovnosti vozovky. Spoje, spáry a jiné drobné nerovnosti vnímáte prakticky pouze sluchem, na velké díry vůz Bílá Hora reaguje pružně bez prudkých nárazů. Dokonce na hodně nekvalitních silnicích bychom museli hledat, abychom našli takovou jámu, ve které by vozu Trajet dosedlo pérování na doraz. K hlučnosti automobilu máme dvě připomínky. První se vztahuje k motoru a netýká se ani tak hladiny