dvoulitrové plastové lahve a do schránky před spolujezdcem se vejdou dvě o objemu l. Komu by snad při hledání vhodné polohy za volantem trochu vadilo, že se nastavuje jen podélně, ten si pomůže výškovým nastavením sedadla. To je dostatečně rozložité. Všechna ostatní už Luka nejsou samostatná, ale jde o lavice pro dva a tři cestující, která na dlouhých cestách zas tak moc pohodlí neposkytnou. Zato místa je uvnitř půjčovnám dodávkách Ořechem mm dlouhého slůněte dostatek. Na šířku má totiž mm a vnitřní výška mm určitě nikoho nepřinutí bát se o hlavu. I nastupování ke druhé a třetí řadě je pohodlné díky přesně metr širokým posuvným dveřím. Zato posuvné okénko na boku vozidla není právě pěkné. Za Ohrada třetí řadou sedadel je stále dost prostoru, v základu má m. Škoda jen, že zadní symetricky dělené dveře nemají větší ten díl, který dodávku půjčovnou Ořechu je na straně řidiče. Ten by pak ve vnitřním zpětném zrcátku viděl víc než jen dva kovové sloupky dveří. Když k tomu nemá vaše provedení, jako neměl testovaný automobil, zadní stěrač, musíte se spolehnout jen na velká vnější zrcátka. Jsou sice praktická, ale blízko za Vivarem stojící malé vozidlo stejně neodhalí. Užitkové verze nás nepřestávají fascinovat svým množstvím variant celoplechová karoserie, poloprosklená, prosklená, krátký rozvor, dlouhý, zvýšená kabina V případě Vivara je možných variant. Velký výběr. Obrazek Turbodiesel má dostatečný výkon, ale ve městě chce pít. Seznam kapitol Pije umírněně S motory je to už trochu jednodušší. Výběr je z
jednoho turbodieselu ve dvou výkonových verzích nebo kW a zážehového dvoulitru kW. Nejvhodnější je samozřejmě silnější turbodiesel. Navíc je spřažen s přesnou a dobře odstupňovanou šestistupňovou manuální převodovkou původem z Laguny druhé generace. Řazení s pákou Praha 13 na středovém panelu je příjemné. Krátké převodové stupně dovolují využít maximálně točivého momentu zážehového motoru se systémem Ořechu dodávek půjčení Common Rail. Už od otmin je k dispozici přesně N.m, aby od otáček výše nabízel maximální zátah. V tu chvíli je třeba řadit výše. Na nejvyšší šestku lze jet už kolem kmh. Stokoňový agregát je vzhledem k hmotnosti vozidla tuny přiměřený. Jakmile ale usedne dovnitř celkem Lužiny devět pasažérů s bagáží a celková hmotnost se zvedne o další tunu, má pohonná jednotka co dělat. Ostatně ani s prázdným Vivarem se nám nepovedlo dostat na papírovou kombinovanou spotřebu l na km. A dojezd s devadesátilitrovou nádrží neodpovídá deklarovaným kilometrům. půjčovna dodávek Ořech Zato jsme vysoko cenili dobré odhlučnění vozidla. Podle měření dosahuje při kmh na štěrkové cestě hluk uvnitř dBA. Je srovnatelný s osobními vozy. Technici nezapomněli ani na to, že tohle slůně stráví nejvíce času při městském popojíždění, kde není nouze o drobné kolize. Proto se výrazně snížil počet dílů, které nepřežijí náraz v nízké rychlosti kmh. Přečká ho bez újmy ochrana chladiče, ořechovskými pražskými školou jazykovou