Jako všechny motory od VW občas trpí na vadné turbodmychadlo, zejména díky prodlouženému intervalu výměny oleje až tis.km. Často se u něj objevují různé úniky oleje, zejména na těsnicích kroužcích hřídelí. Vstřikovače a čerpadla používaného systému pumpa tryska jsou zde vcelku odolné. Pokud se řeší jejich oprava či výměna, je to dle vyjádření servisů VW nejčastěji způsobeno natankováním nekvalitní nafty. To při jakékoliv sporné situaci např. v rámci záruky dokládají servisy rozborem vzorku nafty odebraného z nádrže porouchaného vozu. Střešovičky Znakem zaneseného či jinak špatně funkčního vstřiku může být nepravidelný chod motoru, horší teplé starty, zvýšená kouřivost. Není dobré tyto příznaky podcenit, protože výsledkem špatně rozprašujícího nebo kapajícího vstřiku může být propálený píst a následná půjčovna dodávek Střešovičky nevyhnutelná destrukce motoru. Volkswagen Multivan T RECENZE OJETIN Špičku naftových motorizací reprezentuje konstrukčně shodný ti válcový motor TDi PD naladěný díky jinému sw a turbodmychadlu na kW a Nm. Z Multivanu dělá téměř dodávkovou stíhačku se spotřebou srovnatelnou s výše zmíněnou slabší verzí. Pro Multivan představuje nejvýhodnější motorizaci z hlediska poměru výkonspotřeba. Spodní hranici Pohořelec nabízených motorů představuje TDi, který se v Multivanu objevuje ve verzi se kWNm vybavený filtrem pevných částic. Je to motor známý z Střešovičkám půjčovny dodávky ostatních koncernových vozů, vcelku dobře spolehlivý bez výraznějších potíží se životností. Týkají se ho samozřejmě problémy s
turbodmychadly, DPF, potřebuje měnit rozvody řešené řemenem a citlivost vstřikovacího systému se nijak neliší od motorů TDi. V Multivanu představuje rozumnou motorizaci pro klidnou jízdu, zároveň však prostou radosti z rozumné akcelerace. Tu si dopřejete až s motory TDi. S těmi lze pořídit i verzi s pohonem všech kol označovanou motion. Jedná se v tomto případě o systém Haldex, který je funkční a vcelku Dlabačov spolehlivý. S tímto pohonem se z Multivanu stává ještě univerzálnější dopravní stroj než je předokolka. Volkswagen Multivan U všech variant Multivanu i Transporteru se můžete často setkat s různými drobnými poruchami palubní elektroinstalace, zejména u vozidel vyrobených do roku Jsou to např. čidla uzavření dveří apod. Zlobí stahovačky oken, někdy jen spínače nebo kontakty, někdy celé mechanismy půjčovna dodávek Střešovičky stahování. Častěji se dle informací ze servisů objevují vůle u čepů a silentbloků ramen přední nápravy. Značkové servisy mění rameno Ořechovka celé, to stojí i s prací přes tis.Kč. V druhovýrobě lze čep koupit do tisíce korun, stejně tak silentblok ramene. Ložisko do předního kola, která občas odcházejí, stojí v druhovýrobě tis.Kč dle výrobce. Díky hmotnosti vozu a značné síle motorů trpí více i motorové silentbloky. Zde lze doporučit použití originálního dílu. Občas se setkáte se rzí zadních dveří, proto se na ně při koupi dobře střešovičský pražský školka montessori