dveří obsahuje dvě velké kapsy na cokoliv, do té spodní pohodlně postavíte l PET lahev. Když se chcete napít, musíte se pro ní trochu sehnout. I na středovém panelu je odkládacích schránek několik včetně vyklápěcího držáku na další l láhev v dolní části pod řadicí pákou. Míst pro uložení různých papírů, pití a dalších drobností je zde dostatek. Zadní sedadla mají pod sebou plastový šuplík. I zde si tedy cestující mají kam své věci uschovat. Volkswagen Multivan Že řídíte dodávku s nádechem osobního vozu definitivně půjčovna dodávek Dlabačov pochopíte, jakmile se s Multivanem rozjedete. Řízení představuje zdařilý kompromis mezi autobusovýmefektem, tedy více otáček a poměrně měkká charakteristika při malých rychlostech či manévrování a přiměřeným ztuhnutím řízení při rychlostech vyšších. Žádnou Dlabačov komunikaci s vozovkou však rozhodně nečekejte. Díky nezávislému zavěšení všech kol má Multivan vcelku dobré jízdní vlastnosti. Znamená to zároveň tuhé nastavení charakteristiky pružin z kraje jejich zdvihu, takže při jízdě po drobných nerovnostech dochází k drncání a natřásání v nepříliš příjemné frekvenci. Obzvláště při obsazení jen dvěma cestujícími. Ani tato relativně tvrdá charakteristika pružin nedokáže zcela eliminovat náklony vysoké a poměrně těžké karoserie. V zatáčkách se automobil chová spíše jako dodávka a je Pohořelec třeba si zvyknout na různé příčné náklony. Tohle se neděje jedině u prázdných dodávek většiny konkurence, na druhou stranu si v nich Dlabačovem půjčovny dodávky
snadno překousnete jazyk nebo uděláte bouli na hlavě. To u Multivanu určitě nehrozí. Multivan se cítí dobře v souladu s rychlostními limity českých silnic a dálnic. Testovaný kus sice snadno atakoval i rychlost kmh, ale pocit jistoty řízení se při této rychlosti již nedostavuje. Příjemné, jisté a pohodlné je to s Multivanem do kmh. Brzdy jsou přiměřeně účinné, vyžadují však větší ovládací sílu než v