prostřední řadě se bude pohodlně cestovat i třem pasažérům. Každé ze sedadel obou zadních řad je zhotoveno jako samostatné a dá se půjčovnám dodávkách Zbraslav velmi snadno vymontovat. Možnosti přestavby vnitřního prostoru jsou proto velmi početné, včetně přeměny na ložnici nebo kancelář se sedadly natočenými proti sobě a stolečkem uprostřed. Důležité je i to, že podlaha vozu je absolutně rovná. Samozřejmostí je i to, že každý člen posádky má své vlastní držátko na pohárky. Nastupování do prvních dvou řad i vystupování je velmi pohodlné díky tomu, že dodávek půjčení Zbraslavi dveřní otvory jsou vysoké a uvnitř už nejsou žádné výstupky, protože podlaha je umístěna na úrovni horní hrany bočních prahů. S třetí řadou je to trochu složitější, ale není nutné být zdatným sportovcem, aby se do ní člověk dostal. Jsou li v interiéru všechna sedadla, ze zavazadlového prostoru skoro nic nezůstane, vejdou se tam maximálně jeden dva kufry. Avšak když se vyjme všech pět zadních sedadel, získáme obrovský úložný prostor s objemem m. Navíc je kufr skoro pravoúhlý, bez vystouplých výklenků kol a bez jakýchkoli stupínků na úrovni podlahy. Trajet tedy může klidně sloužit jako dodávka. Shrnuto a podtrženo Přepravní kapacita je silnou stránkou vozu Hyundai Trajet, a to v obou variantách ať je upraven pro převoz cestujících, nebo nákladů. Od automobilu s dvoulitrovým motorem a hmotností Praha 16 téměř kg se nedá čekat nějaká mimořádná živost. A opravdu, úroveň zrychlení ve vás jen těžko probudí závodní instinkty, ale taky Lahovičky
vás vyloženě nerozčaruje. Celkově se pohonná jednotka poměrně dobře vyrovnává s přemísťováním masivního tělesa v prostoru, dokonce ani možnost instalace výkonnějšího šestiválcového motoru není zbytečným přepychem. Obrazek Obrazek Demontovaná sedadla je nutno někde uskladnit, což může být pro řadu majitelů oříšek. Seznam kapitol Je nezbytné řadit Navenek působí charakteristika zážehového půjčovna dodávek Zbraslav čtyřválcového motoru velmi vyrovnaně, bez zvláštního luxusu v nízkých otáčkách a mimořádného záběru ve vysokých. Při plném zatížení automobilu se ovšem projeví jistá dýchavičnost, což nás donutí častěji manipulovat s převodovkou. Její řazení sice nevyniká Praha 12 zvláštní přesností, ale zároveň ani nevyvolává v řidiči odpor. Spojka pracuje velmi jemně, ale není cítit moment spojení. Brzdy se nám příliš nelíbily vinou zvětšené vůle pedálu. Protože silnice byly hodně zasněžené, nemohli jsme plně odhalit možnosti ovládání vozu. Přesto jsme zjistili, že minivan Trajet se chová velmi dobře jak ve městě, tak i na cestách mimo město. Vůz nemá žádné zbytečné Barrandov příčné nebo podélné výkyvy vysoké karoserie, a dokonce i ve velkých rychlostech se stabilně a spolehlivě drží zadané trajektorie.