Trajetu s dvoulitrovým motorem. Do jeho výbavy patřily například klimatizace, dva airbagy, litá kola, vyhřívání předních sedadel, centrální zamykání či elektrické ovládání skel a seřizování vnějších zpětných zrcátek. Překvapila nás absence ABS. Přitom cena byla na jihokorejské vozidlo poměrně vysoká Kč. Oříšek i pro odborníka Karoserie vozu Trajet se od dalších korejských automobilů liší půjčovna dodávek Zadní Kopanina střídmostí provedení. Chybí jí jinak charakteristicky zubatá mřížka chladiče, navíc celkové linie karoserie jsou poměrně Ohrada proporcionální a nejsou tak vyumělkovaně ozdobné, jak u východních vozů bývají. Zkrátka Trajet se lehce ztratí mezi evropskými automobily. Opačnou stranou mince je však to, že zevnějšek vozu zcela postrádá individualitu. Kdyby nebyl vidět znak výrobce, měli by i pronájem dodávek Zadní Kopanině mnozí odborníci problém s uhádnutím značky a modelu, o obyčejném zákazníkovi ani nemluvě. Avšak minimální rozlišitelnost zase nahrává praktickým a opatrným lidem. Trajet zkrátka není hračka pro energického sportovního fanouška, nýbrž dopravní prostředek pro racionálně uvažujícího člověka. Obrazek Palubní deska je přehledná a vyniká moderním členěním i ztvárněním. Obrazek Při vypnutém zapalování se ručičky přístrojů položí do jedné řady vypadá to docela pěkně. Jisté rezervy v interiéru Interiér vozu Hyundai Trajet je stejně Luka skromný a nenápadný. Pouze horní část včetně štítu přístrojové desky je vyrobena z měkkého plastu, vše ostatní je zhotoveno z tvrdé
umělé hmoty. To však je u automobilu za téměř tisíc korun významný nedostatek. Také spojení jednotlivých prvků obložení není místy půjčovna dodávek Zadní Kopanina bezchybné. Za celkový dojem ze ztvárnění interiéru Trajetu by návrháři mohli být pochváleni. Vůz ale jasně zaostává za porovnatelnými vozy, jako je například VW Sharan, jak v pečlivosti montáže, tak i v jakosti použitých materiálů. K tomu můžeme přidat i nemalé úsilí, půjčovny dodávky Zadní Kopaninu které je třeba vyvinout při zavírání dveří, obzvláště zadních, i cvrčka, který se probouzí někde v přístrojové desce na nerovné silnici. Žádný z těchto nedostatků sice není závažného charakteru a příliš velké zklamání majiteli Trajetu asi nezpůsobí, ale mnoho konkurentů je na tom lépe. Sedadlo řidiče se kromě podélného nastavení a změny sklonu opěradla dá nastavit také na výšku. Je zajímavé, Praha 16 že se při tom zvedá pouze sedák a opěradlo zůstává na místě. Posaz za volantem je jako ve všech minivanech poměrně vysoký, ale zároveň pohodlný pro všechny kromě těch, kdo rádi řídí v pololeže. Celkově ani v jednotlivostech není ergonomice vozu co vytknout. Trajet je totiž jedním z těch automobilů, do kterých nastoupíte, pohodlně se usadíte a máte dojem, že vůz byl zkonstruován právě pro vás. Seznam kapitol soukromé školce Prahou 5 Zadní Kopaninou