neprakticky uloženo pod vozem. Je potěšitelné, že návrháři Citronu učinili vše pro to, aby interiér Berlinga Multispace působil na posádku co nejpřívětivěji a neotřele. A tak jsme v testovaném exempláři zaznamenali kultivovanou palubní desku v zeleném odstínu, který půjčovné dodávce Náměstá Míru ladil se svěžím žlutým čalouněním sedadel i kabiny. Zelená dominovala též na číselnících dobře čitelných přístrojů i na hlavici řadicí páky. Mezi další pozoruhodnosti tohoto Citronu patří bohatě prosklená střecha a množství nejrůznějších úložných prostorů, z nichž nejnetradičnější jsou schránky pod podlahou v místě nohou zadních cestujících. Zaujal nás také multifunkční stropní prostor Náměstí Míru Modutop s poličkami, jenž se ale dodává výhradně za příplatek. A standardní výbava verze Berlingo Multispace D Předně nás z hlediska jízdní bezpečnosti příliš neuspokojila tím, že zahrnovala pouze airbag pro řidiče. Bohužel ani co do komfortu nebyla obsáhlá a zákazník I.P.Pavlova si musí vůz zušlechtit za příplatek. V úvahu připadají kupříkladu audiosouprava, klimatizace s pylovým filtrem či bezpečnostní vak pro spolujezdce. Obrazek Plastové obložení stropu s úložnými prostory zvětšuje útulnost. Obrazek Vznětový čtyřválec D představuje svým výkonem kW k spodní hranici modelové nabídky. Seznam kapitol Pod kapotou diesel Atmosférický vznětový čtyřválec D, jejž jsme našli v dodávek půjčení Náměstá Míru testovaném Berlingu Multispace, nás bohužel příliš nenadchl. Svým největším výkonem kW k, kterým mimochodem představuje nejslabší
pohonnou jednotku v nabídce, neumožňuje bůhvíjak svižnou jízdu. Jistou nápravu přinese častá spolupráce s pětistupňovou ručně řazenou převodovkou, ke které nelze mít prakticky žádné výhrady. Motor, jenž vyvíjí maximum točivého momentu N.m při poměrně nízkých kadeřnicemi na Praze 2 Náměstá Míru